Wednesday 28 May 2014

LANGKAH PERTAMA...

Akhirnya...kami bersepakat untuk bergabung tenaga dan kepakaran dalam bidang makanan sejuk beku supaya dikenali dalam pasaran Malaysia dan Asia.

Berkat menuntut ilmu di seminar swasta yang kami hadiri..kami telah nampak jalan untuk membina sebuah perniagaan yang sebelum ini cuma dalam perancangan. Betul orang kata...angan-angan itu pasti akan menjadi kenyataan. Yang penting...kita yakin kebolehan kita, kita yakin dengan KEPAKARAN yang kita ada, yakin dengan niat sebenar kita untuk MEMBANTU, yakin kita BERANI dalam menempuh dugaan...insyaallah pasti mimpi itu akan jadi sebuah IMPIAN dalam hidup kita.

Begitulah kami di N RICH FROZEN SNACKS..masih dalam peringkat awal mengatur langkah dalam dunia perniagaan untuk dikenali dimata DUNIA ...yang sebelum ini hanya perniagaan BIASA-BIASA saja...tapi insyaallah kami akan menjadikan perniagaan ini menjadi yang LEBIH LUAR BIASA.

Jarak bukanlah menjadi alasan untuk kami tidak bersatu...malah jarak lah yang menjadi kekuatan untuk kami bekerjasama dan berusaha yang lebih baik untuk memastikan N RICH FROZEN SNACKS berada dilandasan seperti yang dirancangkan.

Yang pastinya...N RICH FROZEN SNACKS kini telah pun ada pelanggan tetap dan sentiasa ada menerima permintaan pasaran..Alhamdullilah..

No comments:

Post a Comment